مقاله ها

کلایمر پرتابل

لزوم سرویس دوره ای کلایمر

سرویس و تعمیر و نگه داری ماشین آلات در صنعت در طول عمر تجهیز و کارایی آن بسیار مهم است. این مهم در سیستم کلایمر به دلیل کاربرد ان که عمدتا برای حمل نفرات به ارتفاع استفاده می گردد بسیار مهم است.

کلایمر وسیله ای برای دسترسی به ارتفاع در ساختمان است و مدت زمان مورد استفاده از آن به دلیل جایگزینی داربست اهمیت دارد. در استاندارد en180 که برای کلایمر_پرتابل و کلایمر_منوریل تعریف شده است به لزوم بازدیدهای دوره ای توجه خاصی شده است.

شرکت های سازنده و ارائه دهنده خدمات برای کلایمر، چک لیست های خاصی که شامل چک لیست روزانه، هفته ای و ماهانه است را تدوین می نمایند تا کاربران کلایمر در موقع استفاده، دستگاه را بر اساس این چک لیست کنترل نمایند. علاوه بر آن چک لیست های سه ماه نیز وجود دارد که بایستی توسط کارشناس های متخصص مورد ارزیابی دقیق قرار بگیرد.

بازدیدهای دوره ای و ماهانه و سه ماهه علاوه بر افزایش طول عمر دستگاه، باعث کنترل سیستم های ایمنی دستگاه نیز است که این مهم در سیستم کلایمر به دلیل نفربری آن بسیار پر اهمیت است.

کارشناس های شرکت ایمن_کلایمر آمادگی خود را برای بازدیدهای دوره ای و عقد قرارداد برای این مهم اعلام می دارد. برای مشاوره و ارتباط با کارشناس های ما با ما در تماس باشید

Share this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.