مقاله ها

چرایی تفاوت قیمت کلایمر در بازار

مشتریان و مصرف کنندگان کلایمر، پس از تصمیم به خرید در بازار با تفاوت قیمت کلایمر درگیر می شوند که خیلی از مواقع باعث سردرگمی آنها می شود. حال سوال این است که دلایل تفاوت فاهش قیمت کلایمر_پرتابل در بازار چیست و چه مواردی در قیمت آن تاثیر گذار است.

برای جوابگویی به این مهم بخش های مهم و تاثیر گذار در قیمت کلایمر را بررسی می کنیم

1-وینچ_کشنده_کلایمر. مهمترین بخش از کلایمر است و کارایی و کیفیت آن در عملکرد آن تثیر بسیار زیادی دارد. برند کشور تولید کننده، اعتبار شرکت سازه، فناوری های به کار رفته در آن در قیمت بسیار تاثیر گذار است

2- تابلو برق و ملحقات برقی: کلایمر دارای استاندارد بین المللی EN1808 است و در این استاندارد الزامات آن تدوین شده است. رعایت کلیه تجهیزات و دستور العمل ها و استفاده از قطعات مرغوب در قیسمت تمام شده کلایمر بسیار اهمیت دارد.

3- سازه های نگه دارنده و کابین. کیفیت ساخت کابین و رعایت استانداردهای بین المللی، استفاده از پروفیل های استاندارد رعایت طول بازو ها و ساختار رگلاژی آن در سازه های پشت بام یکی از معیارهای مهم در تفاوت قیمت کلایمر است.

4- سیم بکسل ها و کابل برق استاندارد

همچنان که در مقاله فوق تشریح شد، جزییات کلایمر_پرتابل و نحوه ساخت در قیمت بسیار تاثیر گذار است و خواهشمند است به این مهم توجه داشته باشید که یکی از علت های اصلی قیمت پایین می تواند استفاده از متریال نامناسب و یا حذف بخش های مهمی از دستگاه باشد. لذا خواهشمند است در موقع خرید به اعتبار و هویت شرکت توجه کافی فرمایید و در حد امکان محصول را از نزدیک بررسی فرمایید.

Share this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.