مقاله ها

درآمد ثابت با اجاره کلایمر !!!!

کلایمر تکنولوژی جایگزین_داربست در پروژه های ساختمانی هست. در صنعت ساختمان کلایمر_پرتابل به جای داربست برای نماکاری و سیمانکاری استفاده می شود. با توجه به توجیه اقتصادی بسیار خوب کلایمر و همچنین ایمنی بسیار بالا و افزایش سرعت اجرای کار، خیلی از پروژه های ساختمانی در حال حاضر از کلایمر به جای داربست استفاده می کنند. برای پروژه های انبوه سازی و حجم بالا خرید کلایمر توجیه اقتصادی بسیار خوبی دارد. برای ساختمان های مسکونی با حجم کم که نیاز به تعمیرات ساختمان دارند و در دوره کوتاه مدت نیاز به دسترسی به ارتفاع دارند، خرید کلایمر توجیه پذیر نیست.

در این مواقع اجاره_کلایمر بهترین راهکار است. اجاره_کلایمر برای استفاده در کوتاه مدت دارای توجیه اقتصادی بالایی دارد.

در حال حاضر اجاره_کلایمر همانند اجاره_داربست به یک شغل پردرامد جدید تبدیل شده است. اجاره_کلایمر دارای بازگشت سرمایه سریع بوده و سرمایه گذاری بسیار خوبی است.

با همه این مهم در موقع تهیه کلایمر برای اجاره آن و کسب درامد به موارد مهم زیر توجه داشته باشید

  • تهیه کلایمر استاندارد و معتبر . کلایمر_استاندارد دارای ایمنی و کارایی بسیار خوبی است و خیال شما را بابت ایمنی و عملکرد صحیح آن در پروژه ها راحت خواهد ساخت. متاسفانه در بازار شاهد آن هستیم که دستگاه های متفرقه توسط افراد غیر متخصص ساخت و با قیمت پایین در بازار عرضه می گردد. دلیل اصلی قیمت پایین آنها استفاده از متریال غیر استاندارد و ساخت غیر اصولی است. لذا اکیدا توصیه می گردد در موقع تهیه کلایمر به کیفیت و استاندارد آن توجه داشته باشید
  • تامین نیروی فنی برذای نصب و خدمات کلایمر در پروژه ها
  • تامین محل دپو و تعمیر کلایمر
  • برنامه ریزی بلند مدت برای رضایت مشتریان و ارائه خدمات مناسب

Share this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.