مقاله ها

طراحی کابین های خاص کلایمر

کابین کلایمر محل قرار گیری کاربران دستگاه می باشد. کاربران برای دسترسی به ارتفاع در داخل این کابین قرار گرفته و با استفاده از جعبه کنترلی که در داخل این کابین نصب شده است، دستگاه را کنترل می کنند. کابین های کلایمر مورد استفاده در این دستگاه، متنوع می باشد که از مهمترین آنها می توان به موارد زیر اشاره کرد:

-1- کلایمر با کابین های مدولار. کابین های مدولار از پارت های متعددی تشکیل شده است. طول پارت های مورد استفاده ترکیبی از قسمت های 1 متری، 2 متری و 3 متری می باشد که می تواند به صورت ترکیبی مونتاژ شده و طول مورد دلخواه را بر اساس کاربری مورد انتظار مشتری تامین نماید. در پروژه های ساختمانی عمدتا از کابین های 6 متر که از سه پارت 2 متری (2+2+2) می باشد مورد استفاده قرار می دهند.

شرکت ایمن_کلایمر انواع کلایمر_مدولار را به صورت اجاره_کلایمر و فروش_کلایمر به مشتریان عرضه می نماید.

2-کلایمر با کابین تک نفره

کلایمر با کابین های تک نفره، عمدتا با یک سازه بالای ساختمان و یک وینچ کشنده، مورد استفاده قرار می گیرند. این کابین نیز در استاندارد EN 1808 تعریف شده و طراحی آن نیز شامال الزامات متعددی می باشد. از این کابین ها، عمدتا برای دسترسی به ارتفاع جهت تعمیر و نگه داری و نماشویی مورد استفاده قرار می دهند. کاربرد این کابین ها محدود بوده و ظرفیت آنها تها برای جا به جایی یک نفر طراحی شده است.

2-2-3- کلایمر با کابین های L شکل  U شکل

این کابین ها با توجه به مدل های خود، برای دسترسی به محدود های خاصی در ارتفاع مورد استفاده قرار می گرند. طرح خاص این کابین ها، امکان دسترسی به نکاتی که امکان دسترسی با کابین های مدولار ساده وجود ندارد را مهیا می کند. این کابین ها عمدتا بر اساس نوع پروژه و اطلاعات دریافتی و بر اساس سفارش، طراحی و ساخت می گردد.

2-2-4- کلایمر با کابین های دو طبقه ” ”

کابین های دو طبقه عمدتا در صنعت ساختمان برای نصب سازه های طوین نما، شیشه که نیاز به دو کابین موازی هم می باشد مورد استفاده قرار می گیرد. در این پلت فرمز ها دو عدد کابین با استفاده از یک نرده بان به هم متصل می گردد و کاربران می توانند در دو سطح این کابین از آن استفاده نمایند.

شرکت ایمن_کلایمر انواع کابین های مورد درخواست مشتریان را طراحی، ساخت و ارائه می نماید.

ایمن_کلایمر  کلایمر کلایمر_پرتابل کلایمر_ایمن کلایمر_برقی  بالابرنما سیمانکاری داربست جایگزین_داربست

Share this post