مقاله ها

اجاره کلایمر و موارد مهم آن

در سالهای اخیر خدملات ساختمانی بخصوص اجاره ماشین آلات ساختمانی یکی از شغل های پردرآمد و پایدار است. در حال حاضر بسیاری از شرکت های بزرگ ماشین آلات ساختمانی را به ااجاره در پروژه های ساختمانی قرار می دهند و از این راه درآمد خوبی دارند.

اجاره داربست یکی از این مشاغل است که شرکت های زیادی در این زمینه فعالیت دارند. در سالهای اخیر اجاره_کلایمر نیز به مشاغل فوق افزوده شده است و در حال حاضر شرکت ها و نفرات زیادی در شغل اجاره_کلایمر هستند. تعدای از پروژه های ساختمانی که سطح گسترده ای ندارند و یا به دلیل ملاحضات مدیریتی به جای خرید اقدام به اجاره_کلایمر می نمایند. لذا استقبال از این دستگاه در خصوص اجاره گسترش زیادی پیدا کرده است و در بسیاری از شهرهای کشور این شغل جایگاه مناسبی دارد.

این گسترش دامنه فعالیت و مخاطبان فرصت ها و تهدیداتی را نیز در پی دارد و لازم است تا فرصت ها و تهدیدها بررسی گردد تا شاهد اتفاقات ناگواری در این خصوص نباشیم. حال موارد مهم به شرح زیر تشرح می گردد”

1- در موقع اجاره کلایمر دقت کافی داشته باشید که دستگاه دارای استاندارد های لازم باشد و ایمنی آن مورد تایید باشد. متاسفانه در روزهای اخیر شاهد ان هستیم که تعدادی افراد غیرمتخصص وارد کار شده و برای رقابت با شرکت های معتبر، کلایمر های غیر استاندارد با قیمت پایین ارائه می نمایند که قیمت پایین انها مشوقی برای رقابت است. لذا خواهشمند است در موقع تهیه کلایمر به این نکته توجه داشتهخ باشید که یکی از دلایل اجاره پایین و یا قیمت پایین محصول می تواند مسئله کیفی باشد.

2- اعتبار شرکت ارائه دهنده خدمات. ارائه خدمات برای کلایمر از اهمیت بالای برخوردار است. لذا به سابقه شرکتو اعتبار آن توجه کافی شود

3- محدودیت های ساختمان ودریافت مشاوره تخصصی. در بعضی از ساختمان ها امکان نصب کلایمر وجود ندارد. لذا قبل از تهیه دستگاه از کارشناس های معتبر استفاده نمایید تا مطمن شوید که امکان استفاده از کلایمر وجود دارد.

شرکت ایمن صعود با بیش از یک دهه فعالیت و اجرا بیش از 200 پروژه موفق آمادگی خود را برای اجاره_کلایمر استاندارد و وارداتی به شرکت های معتبر اعلام میدارد. خواهشمند است در صورت نیاز از تیم تخصصی ما هم بهره ببرید.

Share this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.