مقاله ها

انواع کلایمر و بالابر در مراکز تجاری

لزوم دسترسی به ارتفاع در مراکز تجاری به دلیل نوع ساختمان و نیاز به نظافت و حفظ ارزش ساختمان از بعد نما از اهمیت بسیاری برخوردار است. برای دسترسی به بخش های مختلف مراکز تجاری نیاز به بالابر و یا کلایمر خاصی است که به شرح زیر اورده می شود.

1- دسترسی به نمای ساختمان برای انجام نظافت و یا تعمیرات و…

بهترین سیستم برای دسترسی به نمای ساختمان در مرحله بهره برداری، استفاده از کلایمر_منوریل است. کلایمر امکان دسترسی راحت و ایمن را به نمای ساختمان ایجاد می نماید. کلایمر_منوریل به دلیل امکان حرکت در ارتفاع و طول نما دارای کاربرد بسیار گسترده ای است و این نوع کلایمر به دلیل ظاهری شکیل و کارایی بسیار بالا،؛ ارزش افزوده بالاتری برای ساختمان ایجاد می نماید. در حال حاضر در بسیاری از پروژه های تجاری طراحی و اجرای کلایمر_منوریل به یکی از الزامات تبدیل شده است.

2- دسترسی به بخش های داخلی مراکر تجاری

برای دسترسی به بخش های داخلی مانند وویدهای داخلی، سقف سالن ها و واحد های تجاری نیاز است تا از بالابر های نفربر خاصی بهره برده شود. با توجه به نوع نیاز مجتمع و ارتفاع دسترسی و دیگر محدودیت های ساختمان، انواع بالابر نفربری می توان پیشنهاد کرد که از آن جمله می توان به بالابرهای ریلی و تلسکوپی، بالابر خودکششی اشاره کرد.

در مواقعی نیاز است تا نسبت به نوع ساختمان و یا بخش های داخلی آن کلایمر اختصاصی یا بالابرهای نفربر خاصی طراحی و ساخت گردد.

کلایمر کلایمر_پرتابل کلایمر_منوریل کلایمر_برقی بالابر بالابر_ریلی بالابر_ساختمانی کلایمر_ایمن

Share this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.